Trucuri Feminine

Tot ce trebuie să știi despre frumusețe, sănătate, sport, modă și lifestyle

Acasa » Mănânci mult? Cum să eviți acest lucru și să slăbești ușor

Mănânci mult? Cum să eviți acest lucru și să slăbești ușor

Evenimentele noi din jurul tău cauzează o schimbare importantă în organism, ceea ce aduce cu sine o stare de stres cronic. În aceste condiții apare obiceiul de mânca mult pentru a calma senzația de stres.

Când vine vorba de mâncare, este greu să ne stăpânim poftele, mai ales în cazul dulciurilor. Zahărul creează dependență, iar efectele lui asupra siluetei sunt vizibile rapid, așa că este bine să evităm consumul lor în exces.

Cum să slăbești și să mănânci mai puține dulciuri

1. Nu le ține în casă
Este un truc simplu care funcționează de fiecare dată. Dacă vrei să îți controlezi apetitul, mai bine ții tentațiile departe de tine.

2. Controlează-ți porțiile
Dacă îți porționezi desertul de la început, vei mânca exact cât trebuie și vei reuși să lași și pe mai târziu. De asemenea, încearcă să folosești farfurii mai mici și închise la culoare ca acestea, negre sau maro, este un truc psihologic foarte eficient.

3. Înlocuiește-le cu produse mai sănătoase
Renunță la zahăr și înlocuiește-l cu îndulcitorii naturali pe bază de stevie cu 0 calorii. Cu ajutorul lui poți face deserturi mult mai sănătoase decât cele din comerț. Este un prim pas spre o alimentație slabă în zahăr.

4. Mănâncă lent
Cum să slăbești și să nu te îngrași? Este destul de simplu, nu trebuie să te grăbești. Mănâncă desertul încet și savurează fiecare înghițitură.

5. Ronțăie sănătos
Ți se face poftă de dulciuri mai ales atunci când vrei să ronțăi ceva. Poți să alegi nuci, caju, semințe, cei de Vegis sau alte magazine au o mulțime de sortimente delicioase. De asemenea, consumă și fructe proaspete, precum morcov sau măr, care îți vor oferi atât ceva dulce, cât și fibrele necesare organismului.

6. Dormi suficient
Lipsa de energie şi nevoia de a lupta împotriva oboselii poate duce la nevoia de dulce, așadar este bine să dormi suficient în fiecare noapte. Alege perna potrivită și nu uita să ții telefonul departe de tine.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum poți să lupți împotriva dulciurilor și cum să te bucuri cu adevarat de hrană, poți să citești cărțile “Totul despre ce mâncăm” sau “Cum să mănânci”, nominalizată cu premiul Nobel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top